TERMENI & CONDITII
Cuprins
1. Definiţii şi termeni
2. Conținut website
3. Specificatii
4. Politica de vânzare
5. Informaţii comenzi
6. Conditii pentru returnarea produselor
1. Definiţii şi termeni
Produse WoW – este marca a S.C. Str8Line 4U SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Str. Dascalilor, Nr. 10, Sat Dancu, Comuna Holboca, Judetul Iasi, avand numar de ordine in Registrul Comertului J22/3028/2021, cod unic de inregistrare fiscala 43546120.
Vanzator – S.C. Str8Line 4U SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Str. Dascalilor, Nr. 10, Sat Dancu, Comuna Holboca, Judetul Iasi, avand numar de ordine in Registrul Comertului J22/3028/2021, cod unic de inregistrare fiscala 43546120.
Cumparator/Client – persoana fizica si/sau juridica care efectueaza o Comanda prin intermediul site-ului www.produse-wow.ro.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri – orice produs inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului, care de obicei este reprezentat de schimul de e-mailuri intre cumparator si vanzator, in momentul plasarii comenzii.
2. Conținut website
– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
– informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
3. Specificatii
Toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
4. Politica de vânzare
4.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate S.C. Str8Line 4U SRL isi rezerva dreptul de a refuza preluarea unei comenzi din partea Clientului/Cumparatorului. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al S.C. Str8Line 4U SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
4.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
4.3. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si nu includ T.V.A. (S.C. Str8Line 4U S.R.L. este neplatitoare de TVA),
4.4. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4.5. S.C. Str8Line 4U S.R.L. are calitate de distribuitor pentru toate produsele comercializate pe site. Clientul are obligatia de a analiza continutul etichetei produsului in momentul in care se face livrarea si, daca nu este de acord cu ingredintele, poate refuza comanda si ii vor fi returnati banii. Orice nemultumire dupa momentul incheierii tranzactiei, cu privire la ingredintele mentionate pe eticheta, nu va fi luata in considerare.
4.6. Cumpărătorul poate solicita in avans fisele tehnice si/sau etichetele produselor, după caz, astfel încât sa fie informat despre ingrediente, atenționări, înainte de a plasa comanda.
4.7. TOATE PRETURILE sunt negociabile, si variază în funcție de cantitățile comandate. Pentru oferta personalizata ne puteți contacta pe email, telefon sau WhatsApp.
5. Informaţii comenzi
5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, analizand oferta de produse de pe site, urmand a finaliza Comanda trimitand un mesaj pe adresa de e-mail contact@produse-wow.ro, mesaj care sa contina produsele pe care doreste sa le comande si numarul de bucati din fiecare produs.
5.2. Vanzatorul va analiza continutul mesajului si va confirma tot prin e-mail disponibilitatea produselor din stoc, suma totala de plata si termenul de livrare, sau dupa caz, in cat timp produsele vor reveni in stoc.
5.3. In cazul in care produsele nu sunt in stoc, Cumparatorul are obligatia de a confirma prin e-mail daca este de acord cu noul termen de livrare, fapt ce duce la rezervarea produselor in momentul in care acestea vor ajunge in stoc, dar nu duce si la obligativitatea Comparatorului de a le mai cumpara.
5.4. In momentul in care produsele reintra in stoc, Vanzatorul are obligatia de a contacta Cumparatorul pentru reconfirmarea comenzii, a sumei totale de plata si a datei de livrare.
5.5. Aceeasi comunicare se poate duce si prin aplicatiiile WhatsApp si/sau Facebook Messenger.
5.6. Persoanele fizice vor primi BON FISCAL pentru fiecare comanda(plata se va face in numerar la livrare), iar persoanele juridice pot opta fie pentru BON FISCAL(plata se va face in numerar la livrare) fie pentru FACTURA FISCALA(plata se va face in numerar la livrare sau Virament Bancar/OP in contul S.C. Str8Line 4U S.R.L., mentionat pe factura).
5.7. Preturile afisate pe site-ul nostru, sunt unitare, per bidon (volumul de ambalare este specificat in dreptul fiecarui produs), sau per pachet de produse, conform ofertelor in vigoare.
5.8. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
5.9. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.10. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator în scopuri de campanii publicitare și campanii de digital marketing.
6. Conditii pentru returnarea produselor
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
In cazul in care doriti sa returnati produsele achizitionate, S.C. Str8Line 4U S.R.L. va garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste:
– un produs cu defect de fabricatie, returul va fi organizat si plătit de catre S.C. Str8Line 4U S.R.L.
– un produs greșit, returul va fi organizat si plătit de catre S.C. Str8Line 4U S.R.L.
– un produs deteriorat la transport, in acest caz aveti obligatia ca in momentul receptionarii coletului sa verificati integritatea pachetului, iar in cazul in care acesta prezinta urme vizibile de deteriorare sau scurgere lichide,
– sa solicitati curierului completarea procesului verbal de constatare a deteriorarii marfii.
Atentie! Nu vor fi acceptate produse deteriorate in lipsa procesului verbal de constatare a deteriorarii marfii completat si semnat de reprezentantul firmei de curierat.
Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completati Formularul de Retur si sa-l trimiteti pe e-mail, la adresa contact@produse-wow.ro, impreuna cu scanari pentru toate documentele justificative.
Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie desigilat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ).
Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Datorita specificului produselor comercializate (substante chimice solide sau lichide) nu sunt acceptate drept retur produsele desigilate.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi in ultimele 6 luni ale anului in curs.
Ultima actualizare: 09.11.2024